6 Haziran 2012 Çarşamba

Komiksel trajedi olayıdır

4 haziran SerdarGökalp show için 1hafta önceden biletlerimizi hazırlamıştık, mâlum kalmaz neyin sıkıntı yaşarız diyerekten aldık koyduk. Sonra işte tamda 4haziranda kuzenim evlendi, kuzeni ekip gösteriye gittim. O kadar çok sevdiğim biriside ondan, gerek komiklik şakalar falan gırla. Neyse ki 4haziran gelmişti, artık sadece gösteriye ve yapılacak tüm espirilere gülecek kıvamındaydık, hazırdık kısacası. Yakın bir arkadaşımla buluşup, izban vasıtasıyla karşıyaka çarşıda bulduk kendimizi. Daha showa 2saat vardı, susamıştık ve en mantıklısı mcdonaldsa girip büyük boy kolaları alıp, karşıyaka açık hava tiyatrosuna emin adımlarla ve güle güle gidiyoruz. İçip bitirdiğimiz colaların bize küçük abdest karşılığı ile bize geri dönüşüm olacağını biliyorduk. Artık gösteriye 10 dakika kalmıştı, herkez toplanmış ve sabırsızca bekliyordu. Ve ne olursa beğenirsiniz, karnıma keskin bir ağrı girmişti, gözüm dönmüştü, diğer bankta oturan abilere ablalara lavabonun yerini soruyordum ve 'burada bulamazsın evladım ancak cafelerde bulursun'.(bir yandanda düşünüyorum, şimdi cafede birşey içmeden yimeden direk abi bakarmısın acaba lavabo nerde diye sorsam, beni garipserdi eziklerdi, o yüzden gitmedim), en iyisi tiyatronun arkasına gidip ağaçların arasına serptirdim, evet işedim. Artık çok rahatlamıştım, yüzümde gülücükler açmıştı. Taaa ki tiyatronun içinde wc'nin olduğunu öğrenene kadar, evet tuvaleti varmış tiyatronun. Bu da böyle bir anımdır

4 yorum:

  1. İyi orda Jeneratöre gelmedi :)

    YanıtlaSil
  2. Jenaretöre gelse zaten bastığım yer ıslaktı ve çarpılsam kesin ölürdüm orda tövbe tövbe :DD ağlancak halimize gülüyoz yaw

    YanıtlaSil
  3. O değilde iyi biri görmedi :)

    YanıtlaSil