28 Haziran 2012 Perşembe

Öğretmenim canım beniiiim

Lisede bilişim öğrencisiydim, 2 sene önce. Çok iyi dostluklar kazandım ama nedense zamanla görünmez olmaya başladılar(Knight online oynıyanlar bilir, rogue isen 45levelde açılan stealth gibi yani, hem görünmez olduğu halde koşar,) ama hocalarımı asla unutmam, (geçenlerde arkadaşımla selam yollamış,was hocam) müzik hocam resim hocam ve web tasarım hocam, annem ve abim olarak görüyordum 3ünüde. Sağolsunlar onlarda çocuğu ve kardeşi gibi görüyordu, ayy canlarım benim <3, neyseki müzik hocama ne yaptıysam kızmıyordu, aklınıza ne gelirse, resim hocamda zaten bize girmiyordu (lise okıyanlar bilir, lisede sadece müzik yada resim dersi seçersiniz, ya o ya o) resimci dersimize girmezdi ama hep yanına giderdim çok severdim len, he bide tasarım hocası vardı işte :))) o fena, dersinde oyun oynardık falan, onda ana bilgisayar olduğu için rahatça ağdan bilgisayarlara girip, (oyun açıksa falan kapatırdı.) Zaten oda bizle birlikte oynuyordu oyun :) Neyseki dediğim gibi bazen pc'lere bağlanıyordu, teacher'dı sanırım programın adı, zaten senin bilgisayarına girdiğinde masaüstü siyah olur ve anlaşılırdı, bende çakalım ya hemen 'not defterini' açıp, hocaya ordan küfürler yazıyodum ahahaha ah ulen ah :D, hemen ordan silerdi namıssız :) Bana ibo değilde, iböww diyordu , ne hikmetse. Güzeldi ama tek takma isim takan hoca oydu, he bide müdür yardımcısı havuç diyordu, neymiş efendim paçalar darmış, aynı havuça benziyormuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder