23 Haziran 2012 Cumartesi

Kain was here

Dün saat 18:30da evden çıkıp babamın yanına gittim,(aramıştı bişeyler istemişti) onları götürürken caddeden geçip babamın yanına gidicem, lan bi trafik yok böyle, trafik demiyeyimde akın akın araba geçiyo, yaya geçicide teeeeee çok geride, geriyede gitmek istemedim, elimde çanta baskın bi kuvvet uyguluyo, dedim ki ben burdan geçecem, neyse geçtim, pederin yanına gittim falan verdim çantaları, geri dönüşte artık ordan geçmem aq deyip, teee aşağıdaki yaya geçidini kullanmaya karar verdim, hemde biraz gezmiş olurum dedim,(yaya geçidi kullanın beyler) neyse vardım, ışıkları bekliyorum, ya geçilmiyecek yerden arabalar geçiyo, polis görse cezayı geçiricek, ulan ne adamlarsınız 'inşallah kaza yaparsınız' dedim, ışık yeşil yandı yola bi çıktım, az 10metre gittim, ne olursa beğenirsiniz, arkamda arabalar kaza yaptı lan :S neyse ulen dedim içimden geçenler oldu he, neyse bu olayı burda sonlandırıp, babamın yanındayken bir arkadaşıma acayip espiriler yapıyorum, 'coolunu kırarım' falan gibi değişik tarzda, neyse işte bunları twittere yazmış, bende eve varınca 'ulen hırsızlarda çoğaldı artık' dedim. Ama yane şakasına yazdım, (öyle bişey için kimseye hakaret yazmam.zaten eski sevgilimdi :)) neyse işte akşam oldu televizyona geçtim, normalde hemen yatmam, saat 3:30du sanırım, len yat aq dedim kendime, yattım uyumuşum hemen, ne olursa beğenirsiniz, saat sabah 5:45'te benim yattığım pencerenin hemen karşımızdaki eve hırsız girdi lan, adama üzüldüm he, fazla bişey çalmamışlar ama isyanı beni bitirdi, ordan komşular falan çıktı işte, bişeyler çalınmışmı oğlum falan gibisinden sorular geliyo,(2adet telefon çalmış) 2abi kalıyodu orda, üzüldüm baya baya, sonra zaten işte aklıma gelen şey, annemde görmüş şerefsizleri, oğlum caddeye doğru falan kaçtı dedi, bende dedim ki abilere söliyelim hemen caddenin ordaki bakkalın kamera görüntülerine falan baksınlar işte, gittiler sanırım görmemiş kamera, sonra işte polisi falan çağırdılar, pencereden parmak izi falan aldılar, umarım bulurlar hırsızları, vicdansız yaratıkları.. Aklıma gelen şeyleri söleyince gerçekleşiyormu anlamadım ki, bi günde 2 olay yaşadım lan ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder