6 Haziran 2012 Çarşamba

Şalgam

Merhabalar şalgam severler. İbo sen neyden nefret edersin diyorsanız, 'şalgam abi' derim. Sevmiyorum abi, kokusu olsun tadı olsun kaldıramıyorum. Size gerçekte olan bir anımı yazayım, iyi okuyun. Bizim köyde çok iddia giren bir arkadaşımız var. Herşeye insan olumsuz veyahutta iddiaya girer mi yahu(bkz: hayat bilgisi dizisinde oynayan arif gibi) her konuya atlıyor yahu. Bi akşam ise 1litre şalgamı hiç aralıksız içebilirmisin diye sorduk, içerim dedi. Tamam dedik sen gel şöyle. Herşey hazır, şalgam ve 4-5adet pet bardakta aldıkki aralıksız nefessiz içsinde ölsünde kurtulak diye (şaka şaka). Neyse bu başladı, 1-2-3-4-5- artık 1litreden kaç pet bardak çıktıysa hatırlamıyorum siz tahmin edin, helal olsun bitirdi len çocuk, sonra bu bir kus bi kus, abi yol çizdi çocuk. Kıpkırmızı bi yol, kusa kusa gidiyo mübarek insan. Neyseki midesinide kusmadı lan çok korktum, nerden baksan şöyle ufak bir kerat cetveli hesabı yaparsam bi 3metre uzun ince bir yol çizdi kusarak, zaten nefret ediyordum arkadaşım sayesinde adını duyunca bile midem kalkıyor, buda böyle bir anımdır işte

2 yorum: