23 Haziran 2012 Cumartesi

Sivri adam(sivriman) adlı hikayemiz gelmiştir, her gün yeni bir konuyla geliyoruz. varan1

Başlıkta belirttiğimiz gibi sivriman yani sivrisinek tarafından ısırılan bir adamın yaşantısını sizlere görüntülü azcukta mizahsal olarak yazacağım hatta yazacağız(bazen hiç nokta koymadan bitirdiğim konular olmuştur,fazla takılmayın bakın dalganıza) Neyse geldik zurnanın zırt dediği yere. Evet normalde insanı ısıran sinek aslında sadece kabarıklık ve bir kızartı belirtmesi görülmektedir, velakin ısırılan gencin dns'ında bozukluk olduğu için bir genetik değişime yani mutasyona uğrayarak, acayip pis bir yaratığa dönüşüyor, pis yahu başka ne olsun demi,(dün izlediğim bir filmde o kadar saçma bir yaratık vardıki, bildiğin yidiğimiz karidesler insan gibi oluyor yahu, çok şaşırdım, tövbe ettim karides yememeye(aslında çok severim)), Marvel Comics editörü olan 'Stan Lee' denen kişi bizim hikayemizi çalıp, örümcek adam yani nağmıdeğer (spider man) karakterini ortaya koyup, kamyonlarca parayı kaldıran bir kişidir, zamanında patenti alıp sataydık iyiydi(köşeyi dönmüştük kısaca). Konudan dışarıya çıkmamak lazımda aslında, imandan çıkartacak putperest pezevenk arkadaşlarım var. OFFF tmm yaa, konuya döndüm. Sivriman haliyle pis bir karakter oldu, git diyorum temizlen paklan falan 'yok abi ben böyle iyiyim' diyor her defasında. Oğlum git temizlik imandan gelir bak günahtır etme eyleme dediğime rağmen vazgeçilmez bir varlık olup kafasına göre yaşayan bir hayvan oluyordu gün geçtikçe. Haliyle günlerde ona geçiriyordu, yani gün geçtikçe saçları dökülüyor, dişleri, kaşları falan dökülmeye başlıyordu,(gittim buna saçları için bioxcin aldım, kullanmaya başladı biraz tohumlaşma gözüktü ama saçların uçları kırılıyordu, ağlıyordu, dişler içinde babamın seneler önce dişlerini yaptırdığı özel diş dr.(doktor yani) bulup, porselen hemide kütahya porseleninden diş seti yaptırdık, dişlerdeki problemler çözülmüştü) gün geçtikçe gözleri pertlekleşmeye başlayıp uçan kaçan herşeyi görür oldu, geceleri uyuyamıyorum abi diyordu, onun için buruna takılan o zımbırtıdan almıştım(kendime yapmadığım bakımı arkadaşıma yapıyordum,(para bok), neyseki uyku problemide çözülmüş olmuştu, ama cinsel aktivasyonuna hiç bir şey kafi değildi, tepeciğe falan götürdüm tık yok, İstanbul aksaraya götürdüm, yok olmadı, Alsancağa götürdüm belki trolar kafi eder diye, yok oda olmadı. Cinsel sorunlarınıda ben kurcalamayım deyip bir köşeye çekildim, eşşek kadar adam, pardon sinek gibi adam desek doğrusal bir gerçek olur. Elimden ne geliyorsa yapmaya çalıştım. To be contunied.( tabi kontrol et). . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder